Αυτός Ξέρει...

Τα Χριστούγεννα κατέβηκα μετά απο αρκετό καιρό στη Χαλκίδα και τις πρώτες 2-3 μέρες περιδιαβαίνοντας στους δρόμους της πόλης είχα την εντύπωση οτι κάποιος μου κάνει πλάκα με όλες αυτές τις...τυχαίες συμπτώσεις!

Εγώ πάλι απο τη μεριά μου έκανα το μοναδικό πράγμα που μου έχει απομείνει...να τραβάω φωτογραφίες και να απαθανατίζω τη πραγματικότητα πέρα απο κάθε φαντασία...

Ορίστε:

ΤΟ όνομα, στα φωτιστικά!
(Οι φωτογραφίες προέρχοντε απο τη προσωπική μου συλλογή)


Μας Φώτισες!
(Το μαγαζί βρίσκεται επι της οδού Στύρων)

Ακόμα και η επωνυμία στη πρόσοψη είναι σκηνοθετημένη να κάνει fade-out στο σκότος...στις λεπτομέρειες φαίνεται ο καλλιτέχνης!

Σαν όνομα υπάρχει πάρα πολλά χρόνια στη Χαλκίδα, σαν συνδιασμός επωνυμίας / επαγγέλματος όμως πρέπει μόλις να συμπληρώνει μια δεκαετία.

Αυτό που μας λείπει τώρα είναι να ανοίξει και ο κ.Μπαφέρος (υπαρκτό πρόσωπο) κατάστημα με..."Είδη Καπνιστού".

3 σχόλια:

Λωτοφάγος είπε...

Χαχαχα! Εξαιρετικό!
Έχω κι εγώ βίτσιο να χαζεύω τις πινακίδες και να τις φωτογραφίζω.
Κάποτε, κοντά στο λιμάνι της Χαλκίδας, έγραφε κάποιος σε πινακίδα με το χέρι: "Απαγορεύεται το Μπαρκάρισμα"!

Maria Verivaki είπε...

very funny - at least you know that the name is real and he is not making up the combination!

AA είπε...

Χαίρετε χαίρετε

Λωτοφάγε...Υπάρχει περίπτωση να το εννοούσε :-D
Αν είστε στην Αθήνα, πίσω απο τη Πειραιώς, κοντά στο ΙΚΑ υπάρχει ένα ψηλό κτήριο με διάφορες κινέζικες επιχειρήσεις. Μια απο αυτές, εμπορεύεται υποδήματα τα οποία έχουν γραφτεί ώς "ΠΑΠΟΥΤΣΑ".....Η ο επιγραφοποιός ήταν και αυτός κινέζος ή...είχε κι αυτός "humour" τι να πώ :-D
Στην Αθήνα έχω αφήσει πολλά "απαρατήρητα" :-D :-D

Med.Kiwi...They don't have a reason to make up the combination, it's their real job and name but a rare coincidence must be honoured :-D
What i found surprising was that the people who live permanently in the city, where slow in realising the combination...For them, it's just "oh yeah, the guy who's doing the light fixtures, what about him?"

Να είστε καλά

Δημοσίευση σχολίου

top